kvällsjobb


kvällsjobb och chai-latte

God kväll! Tar en paus från jobb och säger hej. Jobbar med skidskolebokningar. Det är så otroligt stor efterfrågan på skidskola, mycket större än förväntat! Vi har totalt fullbokat hela den här veckan och även nästintill knökat till helgen, och vi har också en hög bokningar som ska klämmas in framöver, så kul, det här hade vi aldrig kunnat drömma om!

Om en stund ska jag lägga undan jobbet för dagen och se på film med syrran. Är helt slut efter en otroligt intensiv dag i backen. Att få dela med mig av kunskap om något jag brinner för och se att det ger resultat ger mig så otroligt mycket tillbaka och jag ryms av högar energi, så tröttheten är så värd!

Hoppas ni alla mår bra och njuter av lovet (för er som har det)!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0