HEJ KAJSA! BLÄDDRA NER TILL DE STORA BOKSTÄVERNA

Te mys framför teven med älskling


Hej hopp! Befinner mig i Oslo. Har gjort min andra praktikdag på G-sport, vilket hittills är otroligt lärorikt och roligt! Jag myser max med min älskling och träffar efterlängtad släkt. Jag mår fint.


TILL KAJSA

HEJ MIN LILLA PRINSESSA! EFTER JAG KOM FRAM TILL OSLO HAR JAG BÖRJAT JOBBA PÅ EN SPORT-BUTIK NÄSTAN VID ONKEL TOMAS JOBB. JAG TYCKER DET ÄR JÄTTE ROLIGT. JAG OCH DAVID BOR I ONKEL OCH HENRIETTES LÄGENHET. IDAG VAR VI PÅ MIDDAG HOS OLDEMOR, VI TRÄFFADE KINE, JIMMY, MARIANNE OCH TOMMY. 

 

HOPPAS ATT DU MÅR BRA, JAG SAKNAR DIG OCH ER DÄR HEMMA! VI KAN PRATA I TELEFON SNART.

 

PUSS OCH KRAM FRÅN STORASYSTER



kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: :)

( Haha, kul att David inte har några byxor på sig ;P )

2012-01-26 @ 17:02:14

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0