måndag



God kväll! Egentligen kan jag tycka det känns lite smått meningslöst att sätta mig här med syfte att skriva om vad jag gjort under dagen. Gör ju inget speciellt alls förutom att jobba, SÅ jag kan lika gärna göra klart veckans bloggande;
Mån-Tis-Ons-Tors-Fre:
Hej, idag blev det jobb igen, 08-16, som vanligt lärorikt och roligt!


Imorgon är det tisdagsmiddag hos min gammelmormor med tjocka släkten, en otroligt fin tradition tycker jag. Det har varit så så länge jag kan minnas och långt innan det.

hope u r fine.

HEJ KAJSA!

IDAG HAR JAG JOBBAT IGEN PÅ SPORT-BUTIKEN. DET GÅR BRA OCH DET ÄR ROLIGT. IMORGON SKA VI TILL OLDEMOR. JAG KOMMER ATT ÅKA DIT LITE TIDIGARE ÄN ALLA ANDRA OCH VARA MED OLDEMOR ENSAM EN STUND, DET ÄR MYSIGT. FRÅGA KATRINE OM HON KAN HJÄLPA DIG ATT SKRIVA ETT MEDDELANDE TILL MIG HÄR PÅ BLOGGEN. DU KAN BERÄTTA HUR DU MÅR OCH VAD DU GÖR PÅ DAGARNA.

SAKNAR DIG LILLA VÄN

STOR KRAM FRÅN STORASYSTER


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0