söndagsmodus


Fredagsmiddag med pojkvän. Norsk kebab, galet jäkla gott

Hej hopp på er! Har avnjutit en helg med massa mys och inga måsten. Ser fram emot en ny jobbvecka!

Jag spenderar söndagen framför dator och tv, med stora mjukiskläder och gott tugg. Söndagsmodus.

Annars inte så mycket nytt, hoppas ni mår bra!

HEJ KAJSA!

INATT KOM ONKEL OCH HENRIETTE HEM. INNAN DE KOM HEM HADE DE HÄMTAT NELSON HOS BESTEFAR. NELSON STÄLLDE SIG UTANFÖR MIN OCH DAVIDS DÖRR OCH PEP FÖR ATT HAN VILLE IN. DU FÅR RINGA TILL ONKEL OCH FRÅGA HUR HAN HAR HAFT DET. VI MYSER VID TEVEN IDAG BARA. IMORGON SKA VI TILLBAKA PÅ JOBB IGEN.

HÄLSA MAMMA, PAPPA, KATRINE, ANDRÉ, RUFF OCH MAJA FRÅN MIG. SAKNAR DIG OCH ER JÄTTE MYCKET. PUSS FRÅN KAMILLA


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0