husmor


Goddag! Sitter och laddar inför kvällsjobb. Har gjort min alldeles första rotfruktsoppa, och den blev helt fantastiskt god!! Den innehåller 4 små potatisar, två morötter, en halv kålrot, en halv purjolök, 400 gr naturella köttbullar rullade i ägg, 1 liter vatten, en tesked salt, pytte lite peppar, två grönsaksbuljongtärningar. Koktid: ca 30 min. Väldigt enkelt och väldigt gott! Äter hembakat knäcke till.
 
Igår var jag på dans igen, himla bra träning. Skönt med lite träningsutbud så man kan variera lite! Annars har morgonen varit hyfsat lugn. Käkade frukost och drack te framför private practice och sen trampade jag iväg til gymmet för intervall- och styrketräning.
 
I övermorgon åker jag hem för 11 dagars semester. Om jag längtar, det ska bli så skönt att koppla av lite!
 
Nu ska jag dressa om, hopp
 

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0