10/4 09

Hallå!

Nu har vi nyss ätit en god frukost och nu sitter jag i badrummet för att Katrine ska duscha. Hon får inte göra någonting själv längre, ifall det skulle hända någonting, jag känner mig som en assistent åt en utvecklingsstörd, haha, stackarn..

Annars idag har vi som sagt hyrt gymnastiksalen, vet inte om jag ska vara med. Ska se om det går någon tidigare buss än fem till Vansbro. Då åker jag dit istället.
Idag är vädret helt okej faktiskt, imorgon ska det bli fint har jag hört. Det passar ju utmärkt eftersom det är påskafton imorgon! :) Hoppas mamma har köpt ett jättestort påskägg till mig!

Ha en bra dag!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Charl B

Sv: tack! <3



Love /B

2009-04-10 @ 12:25:38
URL: http://charlb.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0