20/2 09

Idag blev det ingen långdag i skolan. Hemkunskapslektionen var inställd så ja gåkte hem med halv tolv bussen. Skönt var då det!  NU har jag ett långt looov framför mig :)

Ikväll blir det träning och sen ska jag bara vara hemma och ta det lungt! Innan träningen ska mamma laga god fredagsmiddag, älgkött stekt i ost och pommes frites och bea sås :) mmm. Älskar sånna middagar!
 
Ska nog ringa till Tomas sen , är lite sugen på att åka till Oslo på söndag, men jag vet inte, känns som att jag har så mycket läxor nu på lovet, får se om dom vill ha besök överhuvudtaget :P

Nu ska jag äta upp min apelsin ; )

hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0