Ikväll sker det

Om en timme ungefär åker jag till Hunflen , gu va jag längtar , skönt att knäppa på sig pjäxorna och sätta på sig skidor och åka iväg upp i liften och sen åka ner med vinden i håret.. 

Haha , härregud va dramatisk jag är , nej , men det är förstå åket i år , kulkul! :)

Har träningsvärk i magen känner jag , det måste vara den där korkade maskinen på gymmet. det stod att det var magträning osv , jag kände då ingenting så tillslut hade jag väl nästan 30 kg tror jag , men då var det bara tungt , men inte kände jag nånting i magen , men idag känner jag det definitivt!

Nu ska jag se om jag hittar nå underställ ,

pusshej

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0