Trött

Nu ligger jag i sängen och bredvid mig ligger Victoria :) Hon är i Äppelbo på sportlov den här veckan och då ville hon sova vid mig en natt , trevligt :)

Jag är hur trött som helst , skulle väl egentligen har pluggat biologi ídag men det gick inte, försökte men det fastnade inte alls. Så jag tänker sova skönt istället och inte stressa alls med det där för just nu spelar det ingen roll..

Imorgon var våran gympalärare jättesnäll och fixade så vi ska åka pulka och umgås bara på lektionen imorgon :) Det passar ju perfekt att vi har gympa sista lektionen så vi får en liten avslutning innan vi får lov , guuuud så skönt med lov :) Ska åka massa slalom HELA veckan!

Nu ska jag sova , vi hörs imorgon!

Gonatt :)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0