tack!

Anonym: ville bara säga att du är en stor inspirations källa till mig även fast jag inte känner dig ! din stil är sjukt fin och dina tankar är väldigt intressanta! keep it going

Sådana kommentarer gör mig så sjukt glad!! Blir varm i hela kroppen, att JAG inspirerar folk? Det är helt sjukt. Så otroligt kul att se att det man gör/skriver uppskattas! Tack så himla mycket för din värmande kommentar!

Skulle jättegärna vilja veta vem ni är, får väldigt många anonyma kommentarer. Självklart värmer dom också precis lika mycket, men det är ju alltid roligt med namn :)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linn

Jag tycker precis som den anonyma "kommenteraren"

jätte bra blogg :)

2009-11-13 @ 09:58:17
URL: http://linnpetterssons.blogg.se/
Postat av: linn

tack!

Går i nian och niorna i våran skola har alltid en bal, antingen på våren eller hösten :)

2009-11-13 @ 10:10:11
URL: http://linnpetterssons.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0