sneak peak of today


Godmorgon solstrålar! Jag sitter här i min egna skam efter att ha slagit av klockan och sovit vidare. Det händer för ofta nu förtiden, är det för att jag har ny mobil och inte vet hur man snoozar eller är det för att jag sover för lite?

Ska hursomhelst ta mig till skolan runt halv tolv, vilket är alldeles för sent, men ni vet ju hur mitt motto lyder "bättre sent än aldrig". Haha, stämmer fasen bra in på mig.

Ni har väl inte missat skvallerbloggen som har startats upp här i området? Kan inte låta bli att tycka det är kul, men ni borde variera eran bloggning så ni inte bara skriver om mig och Johan, tänk va enformigt för era läsare ;)

Hoppas ni får en bra dag! PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0