bekymmer


skjorta GINA TRICOT

När jag klev av bussen på busshållplatsen hemma idag drabbades jag av total panik då jag märkte att min laptop väska var spårlöst borta, min dator låg ju självklart däri. Jag gick tillbaka in i bussen och kollade genom hela raden där jag suttit, nej, ingen väska. Ringde runt överallt där jag antagligen kunde ha ställt ifrån mig den, inte likt mig dock att sätta ifrån mig grejer. Ingen hade någon väska minsann, jag blev mer och mer stressad och humöret sjönk drastiskt. Jag fick lov att skaka av mig lite olämpliga känslor inför fotbollsträningen med knattarna. Efter träningen tog vi bilen till vbro och kollade läget och i en liten hall helt för sig själv står min väska, lättnad? OOOH JA. Welcome home my dear!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0