här är jag

hej! I am alive, för er som undrar om mitt försvinnande. Efter för stor belastning och för mycket stress sa min mage ifrån i form av magkatarr. Efter en lång period med svåra magsmärtor och en hel dag med ett olidligt illamående åkte vi akut in till lasarettet för att ta reda på vad det kunde vara, och magkatarr det var. Dock bestämde jag mig, trots omständigheterna, att åka på den planerade semestern med mina syskon. Så i en veckas tid nu har jag befunnit mig vid havet där min morbror har husvagn, det har varit obeskrivligt fint väder så alla dagar har bestått av strandhäng och lugna stunder.

Nu mår jag mycket bättre och befinner mig för tillfället i Oslo dit min älskling även anländer imorgon! jag bloggar bilder när jag kommer hem om ett par veckor (ska landa lite hos farmor och farfar och sedan kanske en sista trip till Göteborg för denna sommaren).

Hoppas ni mår bra! KRAM

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0