tröttdag


hudvårdserie från Aloe Vera

Hej! jag har haft en riktig tröttdag idag. Efter skolan var det meningen att jag och Amanda skulle gå på gymmet och rensa våra huvuden lite, men båda kände sig lite sega så vi bestämde oss för att låta latheten ta över och den hade inte svårt att bestämma sig. Gymmet var alltså uteslutet. Ett tydligt tecken på att jag var sjukt trött efter skolan var att jag somnade på Amandas golvmatta. Det ska mycket till för att jag ska somna på ett hårt golv, men det var inga problem idag.

Ikväll har vi bara ätit god mat och käkat grönsaker och dipp framför teven. För en stund sedan lät jag mitt ansikte genomgå en Aloe Vera behandling, nu är huden bebismjuk! Jag har ätit godis och crap säkert, utan överdrift, varje dag i sommar och det har verkligen huden fått erfara.

Imorgon ska jag jobba på Tempo här i Äppelbo, börjar 09.15 så nu är det läggdags!

vi ses


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0