Bowling

Idag var vi och bowlade i Malung! :) skitskoj :D även om det inte gick så bra :P 

Kom precis hem så nu ska Henriette laga gourmémiddag ; ) 
Sen kommer väl LInda , Emil, Oscar och Matilda. Då ska vi nog bada kar , hoppas temperaturen sjunker då , nu är det 52 grader så man blir skapligt kokt om man går i där nu :P haha..   Vi ska döda alla bakterier där i så då måste det upp i 55 grader sen är det bara att spola i kallvatten för att få det att sjunka :P  aja. få se hur det blir..

Hade en konstig äcklig dröm inatt också.  Jag bråkade med massa folk , sen retade jag upp dom så mkt att dom kom springande efter mig och hällde massa vätska på mig. Sen blev dom helt bleka i ansiktet och sa ; ÅJ , vi hällde den där kemiska vätskan som Jennie (våran kemilärare) sa var dödsgiftig att bara få på kroppen :S 
Så jag fick panik och skulle springa upp till jennieoch fråga om det fanns nåt hon kunde göra. Utanför hennes kontor träffade jag en som jobbade på ambulansen så jag frågade henne om det fanns nåt att göra hon ba; Kanske , hur känner du dig i halsen?
Då sa jag; - Typ torr och sen kliar det .
Då sa hon; Tyvärr , då kan jag inte göra nåt.
Då satte jag huvet fem centimeter från henne och frågade panikslaget ; kommer jag dö?
Hon ba ; ja
Sen gick hon bara därifrån. Blev så jävla rädd , sprang runt och grät.
Jag var ju liksom i skolan , då skulle jag dö i skolan och aldrig få se min familj igen. Fyfan, det var skithemskt.
Asså jag blev så rädd så jag minns att jag sa till mnig själv i drömmen liksom att ; hoppas att jag drömmer , nu ska jag vakna för det här är förjävligt.
Då vakna jag som tur var.  När jag vakna då och fick se att ajg var i mitt rum blev jag så jävla glad att det finns inte ord , jag satte mig upp och kollade runt mig så jag verkligen såg hela rummet  , jag satt fan å flina för mig själv , asså ja , det går inte å beskriva , det var jätteskönt och få veta att det bara var en dröm.

Som ni kanske förstår nu så är jag superrädd för döden. :P

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0