Hem kära hem

 nu är man äntligen hemmam igen , skönt!  Fick träffa min småfisar igen , :):):) Nästan det första jag fick veta igår när jag kom hem var att jag skulle upp och jobba idag. Så nu sitter jag här trött som en gris för att jag la mig 2 inatt. aja , har väl mig själv å skylla kanske :P lite klirr i kassan blir det iaf.

Imorgon är det julafton :O va fort det går!
Idag ska mamma fixa klart alla julklappar , hoppas hon får med allt då , litar ju påhenne så det är la lugnt ; P
Alla julklappar som vi har med från Norge ligger kvar i morfars bil i Norge , så jag hoppas inte dom glömmer dom , då är det lite kris ... 
Menmen , nu ska jag nog äta lite frukost :)

bilden är från i våras på skolfotbollDM finalen där vi kom tvåa , :)
saknar fotbollen.

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0