90210

Ja! Äntligen är det 90210 som vanligt igen! Jag har längtat så jävla mycket, det är helt sjukt.
Äntligen har man något att se fram emot. Annars brukar man få ångest när helgen tar slut, men när 90210 går på måndagskvällarna längtar man nästan tills helgen tar slut. Haha, nej så illa är det inte. Men man får inte ångest i alla fall ;)

Kom nyss hem från gullängen. Dala-Järnas damlag spelade match där idag mot Nornan. Det stod fortfarande 0-0 när jag åkte. Fick veta att jag ska på domakurs imorgon också. Inte kul! Mellan 6 och 9 på kvällen. Helt opassande tid om ni frågar mig. Jag som skulle va med David imorgon. Jävla skit!
Men det är ju bara en kväll, man får väl offra sig.

Nej, nu ska jag gå upp och sätta mig framför teven! :)
Efter 90210 ska jag faktiskt ut och springa eftersom det inte var någon träning idag och jag missar träningen imorgon så får jag träna idag. Blir en kortvända eftersom det blir mörkt, men det är ju bättre än ingenting! Varmvattnet är tillbaka också :)

Hörs ikväll!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0