Hej på er!

Hejsan!

Har inte uppdaterat sedan igår, har inte haft tid, eller jag har inte tagit mig tid. Eller ja, jag har haft andra saker för mig!

Kan ju börja med att David sov hos mig inatt sedan imorse hade vi lååång sovmorgon, jag började halv ett idag så vi sov till runt tio eftersom vi skulle med en buss som gick halv tolv, så himla skönt!
När vi kom till Vansbro gick vi först till lägenheten en snabbis sedan raka vägen till matsalen för brunch!

Skoladagen varade till kvart i sex idag, lite ändrade skoltider idag eftersom det var öppet hus så föräldrar får en chans att se hur det fungerar på lektioner osv.

Min fotbollsträning började sex så det var bara att byta om och springa iväg till planen. Träningen var helt okej, kände mig lite okoncentrerad, men sånna dagar har alla.

Nu ska jag ringa David, sen ska jag faktiskt sova. Jag har inte somnat före ett på över en vecka, och tro mig, det får man igen för. Jag är helt koma, helt totalt borta! Jag har aldrig varit i ett sådant tillstånd förut. Ikväll ska jag i alla fall somna före elva, måste verkligen vila ut!

Vi hörs imorgon!

Godnatt!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0