Gym

Idag blev det gymträning. Det är alltid det på måndagar , antingen det eller simning!
Kul hade då jag och Linda iaf. Härregud , har inte skrattat så mycket på LÄNGE , behövde verkligen det! Jag tror det bara är Linda som får mig att skratta så mycket , spelar ingen roll och jag är pissed off innan , hon får till det ändå , unbelivable..

Nu ska jag iaf gå och duscha , sen ska jag lägga mig , imorgon blir det att kliva upp väldigt väldigt tidigt..

BTW så pratade jag med syon idag , hon ska kolla upp skolan i Kongsvinger så kanske vi kan fixa en ansökningsblankett! Gud va kul!

hade bra

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: jessica

kuul !:)

2009-02-14 @ 18:00:56

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0