Dålig uppdatering

Förlåt för det, men idag har det varit full fart hela dagen! Först konfirmationsundervisning sen behövde jag vila så jag gick ut och somnade på studsmattan ett tag sen iväg för att jobba. Nu är jag äntligen hemma igen och har slagit mig lite till ro. Imorgon ska jag upp tidigt igen. jag inviger nämligen mitt sommarjobb imorgon, på ICA NÄRA i Äppelbo! Jag har jobbat där mycket förut också, men bara lite då och då.

Just nu känner jag att hela mig stinker hambrugare och grillolja. Usch, det är resultatet av att stå och grilla och sälja hamburgare i fem timmar.

Nu ska jag checka lite bloggar sen facebook sen GODNATT!

David, älskling, kom hit!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0