10/3 09

Hallå allihopa!

Idag är jag hemma från skolan. Alltså det måste vara något fel med mig på morgnarna! Jag sa ju i helgen att jag skulle skärpa mig den här veckan, och gå till skolan varje dag. Men på morgnarna så är jag så jävla dö så jag orkar inte, spela ringen roll om jag lägger mig nio kvällen före, jag är ändå lika trött. Jag stänger helt enkelt av klockan omedvetet och somnar om, sen är det kört. Blir faktiskt irriterad på mig själv!

Hursomhelst så ska jag göra massor med läxor idag, jag ska försöka bli klar med alla rester innan påsk så då är det bara att sätta fart. Usch, det är så overkligt att det är jag som måste bli klar med alla rester, och att det är jag som ligger efter och måste ta tag i mig själv, sådana problem brukar jag aldrig ha.

Jaja , nu väntar religionböckerna på mig.

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: alexandra





Har just nu en ny tävling i bloggen.

Priset är en klänning. Klicka in för att läsa mer om hur du är med och tävlar!



http://alexandradr.blogg.se/2009/march/tavling.html





2009-03-10 @ 16:43:53
URL: http://alexandradr.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0