1/3 09

Är det bara jag eller går tiden otroligt fort? Nu är det radan första mars! what.. det är helt sjukt.

God morgon föresten! :)
Tycker det är rätt tidigt att gå upp nu , med tanke på att det är söndag och sista lovdagen osv. men Kajsa sov bredvid mig inatt så jag vaknade av två ögon alldeles upp i ansiktet , det är alltid lika mysigt!

Jag har inga speciella planer för dagen , det enda jag vet att jag vill och ska göra idag är att åka längdskidor på älven. Det har jag inte gjort på länge , det ska bli skönt!
 
Lilla Kajsa ligger här bredvid mig och läser en H&M katalog för barnkläder. Hon sitter och pekar och säger "åh , den va fin, Kamilla den vill jag ha"  Hon är så gullig.

Nu ska vi nog gå och klämma i oss lite frukost!

 Jag och tokfian :)


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Denise

Jag såg att du har tävlat om bloggdesigner hos mig förut så jag tänkte bara passa på och säga att jag har en till tävling nu där det är lättare att vinna :) Du hittar den här http://naztysbunny.blogg.se/2009/march/design.html

2009-03-01 @ 11:21:00
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0