20/3 09

God morgon folkens!

Åj va fort det går, nu är det den tjugonde igen, vad betyder det då? Jo, det betyder pengar det!

Jaha, ja känner mig riktigt taggad nu, för nationella prov, idag är det skrivdel, det ska nog gå bra, är ganska duktig på att skriva. Alltså då får ni bortse från bloggen, där orkar man ju inte vara grammatisk korrekt eller bry sig om stavning och meningsbyggnad eller styckeindelning ja, osv :P
Vi ska skriva en text om "nattliv", hm.

Efter nationella provet ska jag börja skriva på biologitentan, tar med mig datan och sägger mig i en "glugg" som vi kallar det i våran skola, det är som ett öppet rum i korridoren kan man säga, det finns lite soffor och bord och sådant där!

Jag har hunnit ta lite outfitbilder idag också!



Väska från Veckorevyn
halsduk från Indiska
Skjorta från Vero moda
jacka från H&M
leggings från Gina tricot
gamla skor

Ni får ha en trevlig morgon, så bloggar jag från skolan :)

puss på er!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0