God natt

Ikväll var jag som sagt i Hunflen med Julia och Matilda. Katrine och Malin var också där men dom "kör ju sitt eget race" som Katrine brukar säga. Matilda gjorde illa knät så jag och Julia blev det tillslut som åkte. Matilda satt dock inne i två och en halv timme. Gud va tråkigt, men hon passade på att posa lite framför kameran när jag joinade henne inne ett tag.
Hon skulle försöka vara lika cool som killarna

haha.. :)

Nu ska jag sova , jag är helt slut. Tro det eller ej men nu känns det som att förkylningen kommer tillbaka. Jag har även ett jobbigt lock för vänstra örat. Nej , nu fick jag tinitus också. what! Imorgon blir det heldag i Hunflen , tror ni jag tycker det är skönt att slippa skolan eller? svar ja.

Gonatt puss!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0