Goodie day

Sitter här i mitt rum och pluggar Spanska, har läxförhör imorgon. gaah, tråkigt..
Idag i skolan fick vi våra efterlängtade skoltröjor, alltså nu känner jag att det verkligen har varit värt att bråk och alla duskussioner! tröjorna är skitsnygga!
Ja, alltså jag tänkte ni skulle få se en bild, men min mobil krånglar hela tiden nu. Så bilderna kommer inte in nu..


Alltså jag börjar tro att jag är lite smågalen. Jag har inte tänkt på det så mycket förut men idag insåg jag att jag är grymt rädd för avgaser. Typ varje gång det kommer en lastbil eller en buss och liknanden så får jag för mig att hålla andan i det dära lufttrycket som kommer efteråt, jag vet egentligen inte varför, men jag tror det är för att inte få i mig avgaser och föroreningar. Jag håller verkligen andan! Det är ju helt sjukt, vilken tvångstanke. Har gjort det så länge jag kan minnas!
Lika med avgasrör. Om en bil står och går och jag ska gå bakom bilen går jag helst en lång jävla omväg runt avgasröret typ, shit asså, helt sjukt! Är jag galen? :P

Ikväll är det träning,!

Nu ska jag fortsätta estudio Español!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: mathilda

haha sånna tankar får jag ibland med, att man mååste hålla andan, annars får man i sig avgaser också typ dör man^^

2009-03-26 @ 16:48:42
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Daaavid

ja du är galen :D haha jag märkte det när lastbilen åkte för bi när vi gick ;D

2009-03-26 @ 18:33:23

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0