Plugg

Kom hem från skolan nyss, eller ja, jag har hunnit äta middag och så. Fick veta i skolan idag att vi har Spanskaprov imorgon. jaha, då gäller det att plugga hela dagen idag. Nej, det ska jag inte, jag ska ta en paus och gå ut och springa. Man orkar ju inte sitta HELA kvällen.

Ett tips till er andra som ska plugga; Först äter ni så ni blir mätta och belåtna så ni inte sitter och är hungrig när ni ska plugga, då tappar ni koncentrationen. Sen går ni på toa och gör er klara där så ni inte blir kiss/bajsnödiga mitt i pluggandet, det stör! Sist men inte minst sätter ni på er det skönaste och det största som finns i garderoben. När man pluggar ska man vara bekväm i kläderna, det ska inte kännas spänt eller tajt någonstans utan man ska känna sig mjuk, rörlig och pösig! Som jag nu, jag har världens största mjukiströja på mig och även världens största mjukisbyxor, låna gärna kläder av föräldrarna så dom verkligen är stora! Då slipper man sitta och känna sig stel p.g.a dom jobbiga jeansen eller den tajta tröjan. Har man sköna kläder så kan man koncentrera sig bättre på plugget!

Skolan idag var som vanligt, inget märkvärdigt alls!

Någon tyckte att dom var roliga och gick och "bajsade" frigolit bitar.

Julan

Nu ska jag plugga, vi hörs senare!

puss

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Elin

Ja, man ska absolut ha mjukiskläder på sig när man pluggar ;P. Fin blogg!

2009-03-11 @ 17:07:01
URL: http://systrarnastaaf.blogg.se/
Postat av: bellaa

bra blogg!:)

2009-03-11 @ 17:16:19
URL: http://bellaros.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0