27/5 09

God morgon!

shit va trött jag är! Usch. Idag ska vi ha genomkörare och genrep med vårshowen. Ska bli skönt att slippa böcker och jobbiga lärare.. Imorgon är det nämligen föreställning, waaah. Det är rätt mycket som krånglar så jag vet inte hur det kommer bli, men det brukar ju fixa sig i sista minuten.

Annars så ska jag och Katrine rida efter skolan idag, sen blir det nog läxor på kvällen.

Igår skulle jag göra läxor, men mina ögon ville verkligen inte hålla sig uppe så jag gick och la mig för att ta en power-nap på en tjugo minuter. Det slutade med att jag sov i två timmar och vips så var hela kvällen borta, så inte mycket plugg igår. åh...

Hoppas ni får en bra dag!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0