plugg plugg plugg

åh vad jag pluggar, jag har i princip pluggat hela dagen. Pluggat och sovit.. haha. Vilken härlig lördag! yeah.
Jag sov från halv fyra till sex, tror ni det var skönt? Ehm, svar ja (:

Nu är jag i alla fall klar med hemtentan i biologi - genetik. Det är skönt! Nu har jag påbörjat hemtentan om huden och våra rörelseorgan. Tro det eller ej, men när man väl kommer igång är det ganska roligt. Om man tänker på hur mycket nytt  man lär sig och hur mycket intressant det faktiskt står. Jag vill faktiskt inte sluta, jag vill bara fortsätta och fortsätta, det är faktiskt riktigt roligt!  Var det verkligen jag som skrev det där? what, nu har jag nog slagit i huvudet..

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0