Kamilla goes 25.

Jag om tio år

För 7 år sedan gick jag ur gymnasiet. Då flyttade jag till Oslo och jobbade på en pub i ett års tid för att få ihop lite pengar. När jag fått tillräckligt mycket pengar hade jag råd med min hår/smink/stylist utbildning. Den var på tre år. Jag blev hårstylist och makeup-artist och var även med och stylade kändisars kläder innan stora galor och fester osv. Jag jobbade för en modellagentur och hade många uppdrag. Efter ett års tid hos modellagenturen ville de skicka mig till Los Angeles för större uppdrag. Jag bodde i LA i ca ett och ett halvt år innan jag flyttade tillbaka till Oslo.

Nu har jag hunnit bli 25 och bor i en fyra i Oslo med min pojkvän. Vi väntar vårt första barn. Jag jobbar fortfarande för modellagenturen som makeup-artist och hårstylist. Då jag inte jobbar med modellerna bloggar jag för agenturen om smink och hårstyling och kläder. Det uppskattas väldigt av många flickor runt om i landet. Det går faktiskt så bra att jag har börjat få månadslön även för det! Jag har även deltidsjobb som modellfotograf. Jag har ungefär en plåtning i veckan. Senare har vi planer på att köpa hus lite utanför staden, men än så länge är det lämpligast att bo i centrum p.g.a. våra jobb. Kanske när barn nummer två kommer att vi börjar kika på hus!


Vad tror ni?


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

hur går det ihop med fjäll? hihi

varför valde du inte ett bättre program som kunde hjälpa dig en bit på vägen mot dina drömmar?

2009-10-23 @ 17:44:56
Postat av: amanda

lät verkligen toppen! :D de skulle du passa bra som :)

2009-10-23 @ 23:07:27
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: jessica

det låter verkligen toppern för dig Kamilla :) eftersom du är så intresserad av mode, kläder osv, så VET JAG att det passar ypperligt :D



Ha de :)

2009-10-24 @ 16:54:11
URL: http://jessicaenstrom.blogg.se/
Postat av: linda

låter sjukt kul, jag vill nog vara med ;))

2009-10-24 @ 17:34:04
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0