11/1 10 orange nails


Sitter nu i skolan efter ett lååångt jullov enligt min mening. Tycker många klagar över att lovet har gått för fort, men jag tycker det har gått väldigt segt. Det är skönt att vara tillbaka i gamla rutiner och ha någonting att göra för en gång skull!

Tror ni att jag lyckades bra med att vända tillbaka dygnet? hm, om man säger såhär, jag somnade efter mycket vändning och vridning och suckande klockan halv tre inatt. Dvs 4 timmars sömn för mig. Aja, hoppas jag är tired ikväll..

ha en fortsatt trevligt dag! see ya when i get home

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Leia ♥

Fint!

2010-01-11 @ 12:27:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0