hej hopp hopp hopp hopp


NU är all packning på sin plats inne i lägenheten, pjuh..

Det var jättemysigt att grilla, det bjöds på ASGOD mat och mycket mysprat, just the way I like it! Nu ligger jag i den gigastora soffan och stäcker på benen, sjukt slut efter en "hit och dit" dag. Vi stannade faktiskt och hälsade på mina småsyskons farfar påvägen hit och väl på den rätta sidan av riksgränsen (;)) så hälsade vi även på min och katrines farmor och farfar!

Nu är jag SLUT, imorgon finns det inget inplanerat, ganska skönt. Tror inte det blir så mycket shopping den här helgen, skulle vara skönt att slippa och det är ju inte så att jag skiter pengar heller direkt so, who does?

pusssssssssssss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0