shopping på låg nivå


röd och grå tubsjal GINA TRICOT, BIK BOK
kabelstickade strumbyxor H&M

Det var det enda jag haffade igår, för att jag på förhand hade bestämt att jag icke skulle handla. Alla vet ju att man alltid hittar något, eller hur? Man kan ju inte, INTE köpa något? eller är det bara jag som är helt bananas?

MEN för att vara mig är det helt otroligt, jag gör av med äckliga summor på en liten shoppingrunda annars. En grej här, en grej där..

Å andra sidan blir man ju skadad av att gå runt och lukta på hösten i affärerna, som om kläderna är extra lockande och fina nu när JAG har bestämt mig för att inte handla på en stund.

well well, tror ni jag klarar det?


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0