hot milk with honey


Hej! god kväll och afton. Ligger i sängen och har precis pillat färdigt med en informationsfilm som har ingått i ett projektarbete vi har haft i skolan över en lång tid nu. Skönt att känna att man äntligen blir klar, redovisning på tisdag!

En annan grej jag också precis har gjort är att ha druckit en kopp med varm mjölk och lite honung. Håller på med ett hälsofrämjande program på idrotten där jag fokuserar på att sova bättre, och varm mjölk skall tydligen göra dig tröttare om du dricker det på kvällen. Så nu är det upp till bevis!

Annars så har jag kört lite bil idag igen och även varit ute och sprungit :)

Vi hörs imorgon!

Godnatt godnatt


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0