glad frukost



Vaknade, för att vara exakt, 11.47 idag. Lite tråkigt att sova bort hela morgonen, men idag kunde jag inte styra det, brukar alltid vakna vid tio och ta ett medvetet beslut om jag ska gå upp eller inte, men idag sov jag dunderhårt till 11.47. Det positiva är ju att jag känner mig sjukt utvilad och det är skönt!

Käkade en, bokstavligt talat, glad frukost med Katrine medan Kajsa och André studsade runt som små fågelungar.

Nu ska jag dra på mig träningskläder och gå på gymmet en stund. Mitt kort går ut på måndag så idag blir sista gången jag tränar "gratis" för denna gången.

Hoppas ni har haft en bra förmiddag och att resten av dagen blir toppers, fast det är ju klart, vi hörs ju innan dagen är slut!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0