full rulle


kvällsmat och plugg efter en låååång dag

Hej! Det känns som om det bara ploppar upp bilder som ovan här på bloggen i dessa tider, men, det speglar väl lite vad jag gör rätt ofta. haha.

Idag har det varit en väldigt lång dag! Har jobbat som tusan med UF från 8 till 4 och sedan var jag och Amanda på gymmet i en timme och sen hemfärd, duschning osv, och nu sitter jag med plugg. Trots att det är mycket på så tycker jag (som jag nämnde förut) att det är roligt, och det underlättar ju det hela!

Hoppas ni mår bra!

Om ni vill, kan, orkar, känner för det osv får ni gärna komma med förslag på rubriker som jag kan göra inlägg utifrån! Min tid är så knapp nu för tiden så det vore roligt att uppfylla lite önskemål :)

kram


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Sofie

Jag tycker att din kompis Amanda verkar helt fantastiskt bra! Kan du inte skriva lite mer om henne? :)

2011-10-13 @ 18:00:03
Postat av: ye

bra stavning till that :)

2011-10-14 @ 21:40:10

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0