lördagsmorgon och Active Adventure



Lördagsmorgon

Hej! här hemma är det ganska dafft. Jag känner att en yttepytte förkylning smyger sig på, försöker skaka av mig det.

För tillfället sitter jag med en kopp kaffe och förbereder mig för lite Active jobb, vi ska ut på en liten turné idag!

Föresten! Har ni bekanta, eller har själva barn i ålder 3-12 år är ni välkomna på en härlig Active Adventure dag för hela familjen vid Äppelbos skidstuga nästa lördag! Bjud med alla du känner så upplevelsen blir så trevlig som bara möjligt. På plats kommer det att finnas kiosk med korv och god fika samt godis! Musik kommer att spelas och möjligheten att delta i roliga tävlingar och spännande utmaningar kommer att erbjudas. En och annan skogsutflykt för de mindre kommer att avgå under dagen!

Vi kör igång klockan 11.00 och avslutar runt 16.00, alltså nästa lördag den 22 oktober

inträde: 20 kr/person

Bjud in alla ni känner nu!! Välkomna :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0