intensivt och effektivt


Vilken dag! 8-20 var jag i full rulle. Dagen gick i alla fall fort, jag har förstått nu att effektivitet och aktivitet är verkligen är det rätta för mig, snarare än att ligga inne och sappa på teven hela dagen. Det kan säkerligen vara skönt någon enstaka gång, men jag blir knäpp av att inte göra något.

Hur som helst, dagen har bestått av skola, körskola och träning. Startade min intensivkurs på körskolan idag, och det innebär som namnet lyder, det är intensivt. Sitter fortfarande och pluggar, fick läxor tills vi träffas imorgon. Inser nu att det är länge sedan jag fick hemläxor sist, har inte haft det på hela gymnasietiden!

Dagen imorgon blir nog inte lika sen, men dock intens, vi ses


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0