social morgonfågel

 
Jobbade tidigt idag. Himla skönt så man får lite kväll. Jag är en riktig morgonfågel och är som mest effektiv och social på morgontimmarna och gillar att undangöra praktiska, "ensamma" sysslor på eftermiddag/kväll. Så nu, såhär på kvällskvisten, sitter jag och planerar min matsedel (inte helt lätt att hitta en struktur och rutiner när man är på egen hand, har ju blivit servad av kära mor sen blöjan) och dricker en kopp lakritste och laddar inför ett styrkepass på ett gym 10 min gångväg bort. Har varit sjuk ca en vecka så det blir skönt att komma igång igen!
 
Annars är det jobb imorgon igen, 11-19 och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Kanske göra några chokladbollar och kika film?
 

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0