Studentbal 2012

Här fotograferas jag av Lovisa
Finaste och vackraste Amanda!
Fina grabbar!
Fina Isac och Amanda!
Jag och Tom
hej och hå
Jag och Amanda
Isac, Amanda, Jag och Tom
Vackra vackra Amanda!
Vår kära klass, SMF09
Jag och Amanda fick använda den här coola bilen som rekvisita!
Jag och Amanda
Delar av grundskoleklassen från Äppelbo
Grapparna från klassen minus Klas
Jump Jump, hela klassen minus Klas
VUC treor, årgång 2012
Här var alla bilder som togs med min kamera innan själva balen. Ska komplettera med bilder från middagen och festen sen!
Föresten, long time no see, mycket som har hänt, mer om det sen!

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Catarina Willman

Bilderna blev jättefina!

2012-06-03 @ 22:22:20

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0