27/12-08

  Har inga bilder från denna dag , så då får det bli en egobild :P

Kom nyss in efter att ha gått med Ruff och André på en lite promenad :) skönt.
Nu har jag stängt in mig i Lekrummet och ligger på den stora madrassen som är här , chillalalalaläget ; )

HA HA , hade en rolig dröm inatt. Jag , farmor , farfar och nån mer , minns inte vem , skulle åka till gran canaria. Vi hade en häst tror jag som jag och den personen som jag inte vet vem red på. Farmor och farfar cyklade , det var alltså på det sättet vi skulle ta oss till gran canaria :P hahaha ... Sen var det massa tok på vägen , vi mötte båder mördare och allt. Sen stannade jag och den som red med mig i Alperna och åkte lite skidor med allt äppelbofolk xD  Sen när vi var klara var farmor borta så då trodde vi att mördaren hade tagit henne , och blablabla :P Jag tror jag träffa nån kille som jag blev kär i också :P haha.
Det är så konstig känsla för man känner sig lite upprörd när man vaknar på nåt sätt för man ville ju vara kvar för man har blivit kär , haha, man har liksom fortfarande fjärilar i magen när man vaknar (a) :P  Men vem det var det minns jag inte :P
hehe .. gud ja , mina drömmar är konstiga ibland...

tjohej

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0