Dagen idag

Dagen började med att gå ner och äta frukost (som vanligt), sen var jag dö också som vanligt :P Jag gick runt och surrade lite. Sen kom jag på att jag skulle flytta ner i mitt rum igen efter att ha lånat ut det till Morten Och Lotta som åkte imorse. Så då gjorde jag det , då fick jag se att mina julklappar stid i en påse på golvet , så då började jag plocka upp dom också. Fick mycket smink och parfym och sånt så jag rensade mina korgar och tog bort allt jag inte använde av smink, parfym, hårgrejs etc. det var verkligen allt möjligt. När jag var klar var det knappt nåt kvar så då passade det bra att byta ut det med nya grejer :) Sen fick jag ett smyckskrin också :) skitfint! Så då la jag i alla mina msycken däri och städade lite och sånt. Skönt att få tillbaka sitt rum säger jag bara!  Jag grejade och fixade så mkt att jag glömde bort tiden.. Vi skulle nämligen vara i gympasalen klockan 13.00. Ragge hade hyrt den i en och en halv timme för att kunna umgås med sin släkt innan han åkte. Ja , hursomhelst så var klockan halv ett när jag kolade på klockan , och jag hade inte gjort nånting , hade liksom vaknat och inte gjort nånting så då var det lite stressigt. Var i gympasalen kvart över ett typ :P  Sen lekte vi lite och spelade fotboll och bandy osv :) skoj! 
Sen efteråt gick jag, Tomas och Katrine ut och sprang en vända.

Senare var det fika hos Sonja , gött :)

Haha , när vi skulle gå hem så var vi ungefär vi skolan när mamma plötsligt sa ; men va f**n nu har jag glömt Ruff ju(våran hund). Så jag sprang tillbaka , men nejdå , ingen hund att se där. Då kom jag på att det var jag so hade lämnat Ruff till Roger när han skulle gå hem för jag visste att vi hade ungar och allt att ta med hem. Fyfan va borta man kan va ibland xD haha :P

Nej nu ska jag inte skriva mer , :P

chingihej

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0