Det bästa som finns

  vill bara säga att mina syskon är nåt utav det bästa som finns!


Igår var jag och farmor till sytanten , känner mig taskig när jag säger sytanten men hon är ju en sånn så :P. Iaf , hon tog lite mått och så , så om typ tre veckor ska jag dit och prova den , sen ska hon fortsätta sy , sen i mars är den färdig , :D  På 17 maj kommer jag har bunad på mig :) :) :) lääängtaar! 

Idag blev det en lång frukost med farmor och Katrine , vi prata om allt från himmel till jord. Mest prat blev det väl om våran familjesituation som den är nu och vad som har hänt förut osv. Vi kom fram till att alla tycker det är jätte jobbigt att våran barndomsgårs har blivit såld och att det har flyttat in nya folk där.. Men det är smällar man får ta när vissa personer inte sköter sig som dom ska.. hm.. 
Idag kommer nog Tomas hit en sväng och hälsar på , få se om vi åker hem idag eller om vi åker imorgon , det kvittar egentligen när för det är jättemysigt att vara här men samtidigt längtar jag hem också. 

Hoppas jag får massa pengar på julafton så jag kan köpa mig kläder och lite pryls , skulle inte sitta fel! 

Idag känns det som dagen blir slapp , har absolut ingenting jag måste göra. Jag kan bara ta det lungt hela dagen , guu va skönt.

Skriver kanske mer sen om jag har lust ;)

chingeling

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0