......

 

Hur skönt som helst att springa. Känner mig riktigt pigg! Ikväll blir det mys framför öppna spisen med NORSK WIENERPØLSE :D guu va jag saknar det! Imorgon blir det Charlottenberg och på torsdag ska jag nog åka till Simhallen och simma lite :) På fredag är det julshow på Hov , så jag tänkte dra dit och kolla på när Trine rider och så :) På lördag ska jag till en sytant och ta mått så hon kan börja sy min bunad :) Sen på söndag blir det nog bak bak , eftersom mamma är sjuk och inte kan göra så mkt just nu så då tänkte jag vara snäll och göra det ist :) På måndag blir det hemfärd hoppas jag , så det är fullt upp här också :) 

Jag saknar mina små ögonstenar redan...



kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0