:O

Haha , min syster förvånar mig mer och mer för varje dag som går, hon är 3 år.
Jag la ju nyss ut en bild på Robin. Sen får Kajsa ( min syster) syn på bilden och kommer springande och säger;  "Det är ju Robin :D"  jag kunde inte säga något utan blev helt ställd för liksom hur kunde hon veta det ?
Sen när hon komlite närmare sa hon " Kevin sjunger också med han"  asså jag lovar , min haka dunka nog ner i golvet. Hur fan kan hon veta det ? :O Hon brukar inte kolla på idol, plus att hon bara är tre år , treåringasr brukar inte va intresserade av sånt :O Asså , blir så chockad av henne. Men kul är det , kan nästan fråga henne om man är osäker på något , funderar på om Kajsa blev född allmänbildad :P

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0