Rolig helg

I lördags var det dags för 40 års-kalas för Anders. Temat var Thailand , så dom hade gjort i ordning "Thailand" i garaget. Eftersom det är så viktigt att inte få hepatit A+B nu förtiden så skulle alla vaccineras och det var ju såklart min och Matildas uppgift så där stod jag ute i -180 grader (kändes det som iaf) i nylonstrumpbyxor och frös röven av mig. Men det gick över när vi kom i in i Thailand :) Hela kvällen var ganska rolig , tillslut var det väl några som fick för mkt , men sånt kan hända ;) Vi åkte hem runt halv tre. Det  var ganska skönt att lägga huvet på kudden då ja.

Igår vare det bara hemmachill , var ute med mamma och sparkade en promenad , sen var vi till Sonja och åt middag , men annars gjorde jag inte mkt annat igår.

Imorse gick jag upp runt 7 för att duscha och packa osv. Sen f'òr jag och Katrine till Norge. Resan gick ganska fort så det hann aldrig bli jobbigt. Nu sitter jag här vid min kära farmor och farfar och ska vara här till nästa måndag :) MYYS!

Blir nog en sväng till charlottenberg för att julhandla i veckan också ,så nu är allt som det ska :)

JULLOV! :)

chingiling

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0