scary..

Nu händer det konstiga saker..  Det verkar som nån vill våran kommun nånting eller nåt?   Först allt med Elias (vet inte om jag får nämna allt så jag gör inte det)  sen hände det med Magda lite och igår när jag gick å la mig, klockan var runt 00.00, så hörde jag en bil som var utanför vårat hus och nån smällde hårt i en bildör och gick med snabba steg fram till våran dörr och knackade hårt på fönstret bredvid. Jag vågade inte gå och kolla , inte ens gå  upp ur sängen så jag ringde från min mobil på hemtelefonen, Roger svarade. Sen sa jag ; Du det är någon som knackar på fönstret nere du kanske ska gå och kolla vem det är? 
Roger; Nej det är ingen där.
Jag; Inte nån bil nånstans eller nånting?
Roger; Nej?
 
Så då sket jag i det och tänkte att jag hade inbillat mig allt och somna.

Imorse sa mamma att Roger också hade hört nånting igår när han skulle lägga sig och han hade öppnat fönstret och kollat men inte sett nånting . Asså vi har båda hört att bildörrar smälls igen och att folk går och knackar på fösnter osv, men det var inte ett fotspår i snön , så vafan händer ?

Jag är skiträdd för sånna saker , har alltid varit det , det är det värsta jag vet. Men jag är inte så värst rädd nu , fattar ingenting ?          


Nån som vet nånting?

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Poä

Scary fan :O :S

2008-12-04 @ 15:55:50

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0