Julafton

 Jag hade den bästa julen nånsin igår tror jag! :) Vi åt JÄTTEGOD mat ute i det nya köket vilket gjorde stämningen på topp! :)  Sen kom tomtarna och delade ut lite av alla miljontals klappar :P Sen när dom gick tog vi restren av julklapparna själva , alla öppnade julklappar och va glada , själv tycker jag om lite spänning så jag vänta med att öppna mina tills alla hade öppnat sina. Jag tog klappa för klapp och mamma sa att jag inte skulle öppna klappen från mamma och Roger förens jag hade öppnat alla andra klappar. Jag fick jätte mkt fin , TACK! Tillslut var det dags för mamma och rogers klapp. gissa vad jag fick ? ... EN HELT NY EGEN FIN LAP-TOP :D:D:D  har önskat mig det så länge att det finns inte ord , att få det i julklappvar verkligen såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket över mina förväntningar , hade inte en aning om det. är så jävla glad just nu så det finns inte ord, Katrine fick också en :)  Så tante , nå har vi lik data :)
TACK SÅ JÄTTE MKT MAMMA OCH ROGER , UPPSKATTAS VERKLIGEN FRÅN TOPP TILL TÅ , HAR INTE VARIT SÅ GLAD PÅ LÄNGE. När jag öppna julklappen och såg vad det var så spruta verkligen tårarna , det gick inte å behärska , jag storgrät :O Det var dels en belöning för att vi inte har ätit godis på ett år och sen att vi har vart så snälla och duktiga och till skolarbete! :) Så det lönar sig att vara snäll och duktig! ;)  Vi avslutade kvällen med att ta en sparkpromenad :) jättemysigt :) TACK FÖR EN UNDERBAR JUL!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0