19/4 09

Hejsan!

Jag sov länge idag, tyckte jag förtjänade det efter min långa natt igår. Jag har blivit förkyld igen nu också, har ont i halsen och näsan är inte riktigt som den ska. Det är ju helt sjukt! Jag var ju nyss sjuk, det är orättvist..

Idag ska jag göra lite läxor, sen runt 6 hoppar jag på tåget David kommer med och åker med han hem :)

För övrigt har jag ont i HELA kroppen, jag är så jävla stel. Jag har ont i ryggen, låren och vaderna när jag går, sen kan de andra kroppsdelarna kännas i vissa andra ställningar. Gaah, det gör så jävla ont.

Nu ska jag göra mig klar på datan sen ska jag sätta igång med läxor!

pusss


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0