21/4 09

God morgon! :)

Jag är vaken! Är ni stolta? det är jag! Jag somnade rätt sent igår också. Så det är bra gjort att vakna på första ringningen idag.

Jag tänkte att ni skulle få en outfitbild, men min mobil vill inte lämna från sig bilderna, så få se om jag får in dom efter skolan. Annars får ni stå ut ändå ;)

Det ser ut att bli fint väder idag också, himlen är då blå. Det är skönt!

jag har hört Alexander Rybak med Fairytale (Norska melodifestivalbidraget) på radion några gånger nu. Det är skitbra, för den låten är ashärlig!

Annars så nötar jag "Ayo technology".

Nu ska jag göra det sista rycket!

Vi hörs sen!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0