2/4 09

God morgon, eller förmiddag, kalla det vad ni vill! :)

Okej, jag ska inte inbilla mig att jag är frisk, jag är faktiskt fortfarande förkyld men jag kan ju säga att det har blivit bättre och det blir bättre och bättre känns det som. Skönt!

Nu har jag hittat sladden också, eller ja, mamma hade bara lagt undan den där den egentligen ska ligga, klantigt av mig att inte kolla där då.. :P Här får ni lite vårsolbilder!

Jo jag berättade väl att jag hade vaknat en morgon och kommit ut ur mitt rum och att jag såg en "stor" varelse typ en meter utanför köksfönstret? Här är denna "stora varelse" som jag lyckades fånga på kort, dock inte när den stod så nära eftersom den såg mig när jag diskret försökte knäppa kort på den, men på lite avstånd fick jag kort i alla fall!

André lunchar i solen

Det roligaste av allt var att han kom ut först (utan solglasögon) och kunde knappt ha ögonen öppna, tårarna bara rann och solen såg ut att vara väldigt störande för han. Haha, stackarn, de små ögonen tål inte så mycket. Så jag satte på honom ett par brillor och det tyckte han var skönt så han satt ju helt som vanligt med dom på och försökte inte på något sätt ta av dom och leka med dom som han brukar göra vanligtvis. Hehe, han var så söt!

Jag satt ute i solen och försökte plugga spanska, men solen lockade mer..

Men idag SKA jag plugga, jag måste. Fast jag struntar i spanskan idag. Ska fokusera på SO istället nu. Önska mig lycka till!

Det är inte fullt lika soligt och fint som det var igår, men det är varmt!

puss på er

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0